دوســت داشــتــن واقــعــی





دوســت داشــتــن واقــعــی  

اگر می توانستم مجازاتت کنم

 

از تو می خواستم......

به اندازه ای که تو رو دوست دارم

مرا دوست داشته باشی



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت22:01---21 اسفند 1390
سلام تنها..........!!!
تبریک تبریک ....... به خاطر قالب جدیدت
راستی آهنگت رو هم دوست دارم
توش احساس خاصی داره و در ضمن آرامش می ده
تقریبا می شه گفت توی هر وبی که می رم حتما (اگه آهنگ داره ) آهنگشو قطع میکنم و وقتی کارم با وب شما تموم می شه ، صفحه ی شما رو نمی بندم تا از آهنگش بازم لذت ببرم ........
موفق باشی دوست گرامی وبی من .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته ای از یك عاشق به نام :تنها| یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, | 10:20 | + | موضوع: <-PostCategory-> |